sobota, 20 października 2012

baseball

Weekend ! Dzisiaj dałam sobie trochę odpoczynku od codzienności  i bez ani odrobinki makijażu , w zwykłych legginsach i szarej bluzce poleciałam na zakupy .
Co kupiłam ?  Cóż, ostatnio kiepsko u mnie z pieniędzmi , całe zdążyłam wytrwonić na byle co , jak pewnie większość osób w moim wieku .
Ale ja to ja, zawsze coś mi się do rąk przyklei . Dzisiaj trafiło na cienką bejsbolówkę .
Stwierdziłam, że to mój kolor . Jestem brunetką o włosach średniej długości i przyznam nieskromnie, całkiem ok w niej wyglądam . Chociaż jak tak teraz myślę, może gdyby była grubsza ...




wygnieciona ...
i tak jest śliczna :D


Stuknęło mi 1000 wejść, dzięki :D



18 komentarzy:

  1. jest śliczna, nawet taka pognieciona, hehehe *.* ma bardzo ładny kolor ;) zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bejsbolóweczkaaa! Przynam, że kiedy był na nie szał to sobie kupiłam taką klasyczną i mimo wszystko, mimo tego, że tak wiele osób ją ma, ja jestem z niej bardzo zadowolona, jest ciepła i pasuje do wszystkiego cokolwiek bym ubrała! Dobry wybów, pokaż nam się w tej pięknej bluzie! ;*
    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna ;))

    gabu-site.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna bejsbolówka:)
    a co do Twojego komentarza na moim blogu: Ja osobiście jak wspominałam wyżej zakochałam się w naszej pięknej Warszawie.Z całego serca zazdroszczę Ci,że mieszkasz tam<3
    i zmieniłam moje nastawienie do Warszawy,choć nie mówiłam o moich poglądach nikomu,tylko na myśl o Warszawie przychodziły mi błędne myśli.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest fajna! ; )
    Tylko uważaj, żeby Ci nie farbowała czasami ; ]

    OdpowiedzUsuń
  6. mam tez bejsbolowke, inny kolor ale tez zl iterą A :D

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczna zapraszam do mnie http://oliwka1805-kokosowiankacom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Aww..;3 Bejsbolówki są boskie *.*
    Genialny blog ;D Bardzo mi się podoba. ♥
    Zapraszam:
    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja osobiście wolą czarną bejzbolówke, więcej rzeczy do niej pasuje ^-^

    http://my-live-my-crazy-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładna !!!

    www.fashioncarolinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny odcień :)


    zapraszam do mnie :)
    pomożecie z ostatnią notką(pytanie znajdziesz tam:))

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ ♥
Jeżeli masz jakieś sugestie ,np. jak poprawić mój kulejący styl pisania,chcesz skrytykować tło/nagłówek/mnie/swoją teściową/kota sąsiada lub po prostu skomentować posta , to mój blog jest idealnym miejscem na twoją wypowiedź ! Chętnie poczytam co sądzisz,a może okaże się że bardzo mi pomogłaś(lub ja tobie,postaram się!) ? Nie wahaj się wyrazić własnego zdania, w końcu jesteśmy tylko ludźmi !

Możesz się reklamować, nie mam z tym problemu , tylko stosuj się PROSZĘ do jednej zasady - pod komentarzem tylko JEDEN link do bloga .
Dzięki ;*